Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Δυο είναι οι εχθροί της ανθρωπότητας

 

Δυο είναι οι εχθροί της ανθρωπότητας Η άγνοια και το ισχυρό ΕΓΩ! Το ισχυρό ΕΓΩ υπάρχει σαν γέννημα της άγνοιας. Το πρόβλημα δεν το δημιουργούν οι ιθύνοντες! Το πρόβλημα το δημιουργούν οι αδύναμοι! Έχουν αδυναμία να κατανοήσουν τον κίνδυνο! Είναι εκείνοι που διέπονται από έπαρση και ισχυρό ΕΓΩ! Και ….Τέλος δύσκολα μπορείς να αντιμετωπίσεις το ισχυρό ΕΓΩ !! Το ΕΓΩ θέλει υπηρέτες!Το ΕΓΩ απαιτεί δεν υπηρετεί. Το ΕΓΩ αρνείται να σκεφτεί είναι γεμάτο από ακατέργαστο υλικό. το ΕΓΩ θέλει να του λύνεις τα προβλήματα και δεν κάνει τίποτα εκείνο για αυτο. Πολλά δεινά έχουν βασιστεί πάνω σε αυτά τα δυο! Όταν δεν ξέρει ο άνθρωπος, ότι δεν ξέρει, και πιστεύει ότι ξέρει Καταστρέφει κάθε καλή πιθανότητα αντιμετώπισης μιας κατάστασης! Καταστρέφει τον εαυτό του και το περιβάλλον του με όλες τι έννοιες. Καταστρέφει κάθε ελπίδα μια ευοίωνης προοπτικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: