Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Μια χαμένη Κυριακή;;;;

Κάθε μέρα μπορούμε να κάνουμε μια νέα αρχή ,κάτι νέο, να εμπλουτίζουμε και να ανανεώνουμε τους καθημερινούς μας στόχους .Κάθε μέρα εύλογο αυτά τα ερωτήματα που ανέβασα στην εικόνα που συνοδεύει αυτό το άρθρο, να μας οδηγούν σε νέους δρόμους γνώσης και πνευματικότητας.Και αυτή η Γνώση να γίνεται πράξη.Να υλοποιείται! Κάποτε δεν ήξερα ότι υπάρχει μια αστείρευτη πηγή γνώσης. Μιας γνώση που εξελίσσει το πνεύμα του ανθρώπου.Ωστόσο αισθανόμουν ότι κάτι, κάπου υπήρχε ένας θησαυρός για την τέρψη της ψυχής μου. Έψαχνα συνεχώς. Πολλές φορές (λόγω της έλλειψης της επαγγελματικής μου ενασχόλησης στην καθημερινότητα μου που με ξεγελούσε), ήταν Κυριακή όταν διαπίστωνα ότι είχα απογοητευτεί από τις προσπάθειες μου . Και ένοιωθα να θλίβομαι βαθιά διαπιστώνοντας ότι είχα μπροστά μου μια ακόμα πολύτιμη μέρα που δεν γνώριζα πως να την αξιοποιήσω σε κάτι ακόμα περισσότερο από τις καθημερινές μου ασχολίες. Και η θλίψη ήταν συνοδευμένη από μια φράση ,,,«Μια χαμένη Κυριακή» Μια ακόμα χαμένη Κυριακή!!!Που δεν έμαθα η δεν έκανα κάτι, κάτι πνευματικό.Αυτό μου έλλειπε. Η απογοήτευση ερχόταν και έφευγε,εναλλάσσονταν με την ελπίδα και με μερικά φωσάκια που διέκρινα κάποιες φορές!Υπάρχει όμως η γνώση ! Ήταν και είναι κρυμμένη. Εσύ, εγώ, όλοι μας είμαστε οι αναζητητές της αλήθειας, της σοφίας, των αξιών, των αρετών. Και ως Ελληνίδα και ως Ελληνες έχουμε την εύνοια και την τιμή να είναι κληρονομιά μας όλα αυτά. Ευτυχώς που υπάρχουν και σήμερα σπουδαίοι Ελληνες που προσφέρουν τις γνώσεις τους γενναιόδωρα και με χαρά που πρώτα οι ίδιοι αισθάνονται. Ευτυχώς! Και μέσα από αυτούς μπορούμε να ανακαλύψουμε του χαμένους πνευματικούς θησαυρούς της φυλής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λιγα απο τα ερασιτεχνικά έργα μου

  Λιγο χρώμα σε καμβά ενεργοποιεί την χαρά της δημιουργίας!