Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

Οι ευχές μου με πολλά λόγια!!Για εσένα ,που εσύ είσαι εγώ,εγώ εσύ, είμαστε ένα.

Οι λύσεις υπάρχουν

Για τα πάντα υπάρχουν λύσεις!  
Αυτό θέλω να θυμάμαι ,η δική μου η ευχή, για τον εαυτό μου.
 Και θέλω να την μοιραστώ μαζί σου , με εσένα ,που έχεις απογοητευθεί αλλά ξέρεις ότι δεν είσαι  φτιαγμένος από αυτό το  ευτελές  υλικό, που το συνθέτει η απαισιοδοξία, και  το πλαισιώνει η λύπη και ο φόβος.  
Να θυμάμαι, να θυμάσαι  ναι ,ότι πάντα  ΟΤΙ ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Να μην αφήνω, να μην αφήνεις τίποτα να εμποδίσει αυτήν την σκέψη  και σε κάθε δυσκολία να είναι πάντα μπροστά . Η σκέψη ότι  για όλα υπάρχει ΛΥΣΗ!!
Κατέγραψε το  σαν μια μεγάλη επιγραφή που αναβοσβήνει για να σου τραβά συνεχώς την προσοχή !!Η λέξη αυτή να σε συντροφεύει, να  με συντροφεύει  στο εξής ,στο διηνεκές !
Να γίνει κτήμα σου κτήμα μου ,σου κτήμα όλων! Γιατί, τότε ναι,  πραγματικά θα έχουμε έναν πολύ πιο όμορφο ζωντανό υγιές .αντί γκρίζο  επιχρωμαστιμένο κόσμο.
'' Οι λύσεις υπάρχουν ''Και είναι χρώματα !!Φωτεινά λαμπερά !Χρώματα που δεν χάνουν την λάμψη τους με τα προβλήματα ,αντίθετα γίνονται πιο φωτεινά μετά αυτά.
<<Οι λύσεις υπάρχουν.>>  Προβλήματα ? Ναι !Υπάρχουν, αλλά μαζί με αυτά κοντά ,πολύ κοντά  το ένα με το άλλο, συνυπάρχουν οι λύσεις . Υπάρχουν προβλήματα με παρέα τις λύσεις όχι την θλίψη μας.  Όχι δεν θα αφήσεις εσύ, εγώ όλοι μας ,κανένα πρόβλημα να πάρει δύναμη, το πρόβλημα είναι ΕΚΕΙ όσο το κοιτάζεις ! Όσο το κοιτάζεις εσύ ,εγώ όλοι, του δίνουμε  υπόσταση και ισχύ. Το πρόβλημα εμφανίστηκε με λόγο ύπαρξης !Και ο λόγος ύπαρξης είναι η ενεργοποίηση της δύναμης σου, της δύναμης μου ,όλων. Είναι ο μόνος λόγος ύπαρξης του .Να θυμάσαι. Αν έχασες το κουράγιο να το κοιτάξεις κατάματα αναζήτησε βοήθεια. Υπάρχει! Μην το αμφισβητείς !!!Η σιγουριά και η πεποίθηση ότι υπάρχει  θα σε έχει σε άλλα επίπεδα ,εκείνα της χαράς αισιοδοξίας της  ευτυχίας .
Αναζήτησε συχνά αυτό το  πολύ ισχυρό όπλο !Την αγάπη! Και κάνε το πιο ισχυρό ξεκινώντας να δώσεις εσύ πρώτος ,να βιαστείς να δώσεις, για να πάρει περισσότερο χώρο .Κάλυψε τα κενά σου με αγάπη ,αντί να φοβάσαι δώσε την αγάπη σου μην διστάσεις .Ένα είναι σίγουρο, ''ότι αυτό που θα δώσεις ίσως είναι μετρήσιμο ,αλλά αυτό που θα πάρεις δεν είναι .''

Κατερίνα Κατσάτου
Ενεργειακή -Ψυχολογία Ψυχοθεραπεία
Χαλκίδα




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λιγα απο τα ερασιτεχνικά έργα μου

  Λιγο χρώμα σε καμβά ενεργοποιεί την χαρά της δημιουργίας!