Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Πρώτα ο θεός!!!!

14 Ιουλίου 17
Για πολύ καιρό έψαχνα τον τρόπο, το θέμα, αλλά και την αρχή, για να γράψω εκείνο το πολυπόθητο βιβλίο.
Εκείνο το βιβλίο που θα είναι ένα πολύ απλό βιβλίο χωρίς επιστημονικούς όρους ,αλλά γεμάτο από αλήθειες της ίδιας μου της ζωής ,αλλά και από ζωές άλλων ανθρώπων.

Και η έμπνευση όπως εχω διαπιστώσει ήρθε όπως έρχονται όλες οι εμπνεύσεις, ξαφνικά σαν μια δέσμη φωτός που δείχνει το σημείο.Το σημείο που αναζητάς ίσως για πολύ καιρό και δεν το έχεις διακρίνει.Και όσο για φως είναι αυτό που εσύ του επιτρέπεις να σε διαφωτίσει!!
Πιστεύω ότι μετά από αρκετό πόνο που εχω βιώσει στην ζωή μου με τις σχέσεις μου ωφελήθηκα να κατανοήσω ότι έκανα ένα μεγάλο λάθος , ότι αντί να καλλιεργώ τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, είναι προτιμότερο να βελτιώνω την σχέση μου με το θεό.Τότε εχω καλύτερες σχέσεις, γιατί απλά εχω την δύναμη, την κατανόηση, αλλά και τον σεβασμό στις επιλογές τους.
Οι άνθρωποι είναι άνθρωποι και προσπαθούν, όσο ,αν και όσοι, προς την πραγμάτωση ο θεός είναι ο ΘΕΟΣ!
Το βιβλίο που ετοιμάζω θα είναι έτοιμο τέλος καλοκαιριού.Πρώτα ο  θεός!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: