Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

τα πιστεύω μου


4 Απριλίου  2017

Οι απόψεις μου

------------------------------------------------------------------------------
1. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν την λύση και όχι την συντήρηση του προβλήματος!
2. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν την χαρά από την λύπη!
3. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν να συγχωρήσουν αντί την μνησικακία!
4. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν την αγάπη από τον φόβο!
5. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν τηρούν όλα τα παραπάνω αλλά προσπαθούν να μάθουν να το κάνουν.
6. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν να νοιώσουν συμπόνια αντί οίκτο.
7. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που ακούν βλέπουν και μετά αποφασίζουν αποδοχή η απόρριψη.
8. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που σου δίνουν την βοήθεια τους αλλά σταματούν όταν μπορείς να συνεχίσει μόνος
9. Μου αρέσουν οι ευγενικοί άνθρωποι οι καλοσυνάτοι και αυτοί που δεν κρίνουν μ ευκολία η καθόλου, και απλά κατανοούν!
10. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που αγαπούν και σέβονται τον πλανήτη και κάθε ζωντανό πλάσμα που κατοικεί σε αυτόν.
11. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που επιλέγουν την αλλαγή, και δεν σταματούν να αλλάζουν και να ανανεώνονται να βελτιώνονται.
12. Αλλά δεν έχω δικαίωμα και δε το θέλω, να απορρίπτω, να κρίνω, και να πιέζω  ανθρώπους με τις απόψεις μου, παρά μόνο να βοηθήσω αν  μπορώ και θα τότε το  κάνω με μεγάλη χαρά!

Κατερίνα Κατσάτου
ενεργειακή ψυχολογία -ψυχοθεραπεία
κιν 6977269059

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λιγα απο τα ερασιτεχνικά έργα μου

  Λιγο χρώμα σε καμβά ενεργοποιεί την χαρά της δημιουργίας!