Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Καλημέρα ,η χθεσινή μέρα είναι απερίγραπτο πόσα εμπόδια είχε μέχρι να πραγματοποιηθεί αυτή η ομιλία.Δοκιμάστηκε η υπομονή μου, κάτι που δεν είχα ποτέ ομολογώ, άλλα προσπαθώντας και σε αυτό όπως και σε τόσα άλλα που χρειάζεται να αλλάξουμε ο καθένας
φαίνεται ότι από αυτό το γεγονός των δυσκολιών ότι δεν επηρεάστηκα καθόλου, τελικά τα εμπόδια υπερνικήθηκαν.
Η ομιλία έγινε! Ήταν αυτοί που έπρεπε να είναι,και ίσως δεν ήταν αυτοί που δεν έπρεπε όλα για κάποιο λόγο.

Όπως πάντα σαν ένα θεϊκό
χέρι να καθοδηγεί τα πράγματα.
Όσοι ήμασταν όμως εκεί στη 'ώρα μας στο πνευματικό μας καθήκον νομίζω ότι θα θυμόμαστε για καιρό αυτή την Δευτέρα!
Και εγώ ειλικρινά πιστεύω ότι αξίζει όσα μάθαμε διδαχτήκαμε διαπιστώσαμε εύχομαι να τα αξιοποιήσουμε να μην τα ξεχάσουμε ποτέ. Αγάπη συγχώρηση ευχαριστίες στην δική μου την μητέρα !
Αγάπη και ευχαριστίες για όσα έκανε για εμένα !
Ο Νίκος σχολίασε λέγοντας για αυτή την ομιλία <<άγγιγμα ψυχής>>
η Ιωάννα είπε <<δεν φτάνει μια φορά.>>
Εγώ είμαι πρόθυμη να συνεχίζουμε το άγγιγμα ψυχής!
Από ένα θέμα που απασχολεί όλους τους ανθρώπους που όλα αρχίζουν όταν α αποδεχόμαστε συγχωρούμε και αγαπάμε ουσιαστικά .


Δεν υπάρχουν σχόλια: